آموزش نصب قالب وودمارت در سی پنل (تصویری)

۳ بازديد
جالب اینجاست که حتی بعضی سایت ها نسخه خام قالب را بدون فعال سازی برای فروش میذارن و روش لایسنس هم میذارن! اما سایت یونی وودمارت نسخه فعال سازی شده قالب را بدون محدودیت لایسنس ارائه میده و این یک مزیت بزرگ هست. این نسخه را بدون محدودیت در تعداد نصب میتونید برای راه اندازی هر تعداد سایت جدید ازش استفاده کنین. شما قادر خواهید بود بهترین فروشگاه خود را راه اندازی کرده و به درآمد زیادی برسید. قالب وودمارت با استفاده از سیستم داخلی که دارد، فیلترهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید با استفاده از آن ها محصولات تان را به دسته بندی های مختلفی تقسیم کنید.فرض کنید شما قصد فروش لباس هایی را دارید که هر کدام در رنگ بندی های مختلف به فروش می روند، شما باید راهی برای کاربران تان بگذارید تا بتوانند رنگ مورد نظر خودشان را انتخاب کرده و سپس سفارش دهند. در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که این قالب به شما اجازه می دهد تا از یک صفحه ساز اختصاصی در جهت طراحی صفحه محصولات خود استفاده نمایید.قالب وودمارت خود را در بالا تصویر کنید. این را بخوانید و آن را طوری بسازید

تو این صفحه سایت های فروشنده نسخه فارسی وودمارت را در چند جدول بررسی و مقایسه کردم. من تقریبا تمام نسخه های موجود قالب وودمارت در ایران و همچنین سایت رسمی خارجی را تهیه کردم و باهاشون کار کردم. قالب های کمی وجود دارند که می توانند با طیف وسیعی از مشاغل سازگار شوند اما Ekko به اندازه کافی انعطاف پذیر است و شما می توانید فرآیندهای کسب و کار کوچک خود را با استفاده از ابزارهای دراپ اند درگ مطابقت دهید. اگر با افزونه ویژوال کامپوزر آشنایی داشته باشید، می توانید تنها با درگ و دراپ کردن صفحات حرفه ای وبسایت خود را طراحی کنید. صفحه ساز اختصاصی آن به صورتی است که عناصر آن با کشیدن و رها کردن فعال می شوند و امکانات و دسترسی های منحصر به فردی را برای شما فراهم می آورند. این دستگاه دارای ویژگی هایی است که آن را به یک انتخاب ایده آل و همه کاره برای شرکت ها در هر اندازه و مقیاسی تبدیل می کند. اما همه سایت های خرید قالب وودمارت هم فونت فارسی ندارن یا تعداد فونت ها خیلی متنوع نیست!
کلیک کنید
کد نویسی بهینه بسیار بر روی سرعت سایت تاثیرگذار است و همین موضوع باعث میشود که شما دقت زیادی بر روی قالب خود داشته باشید چرا که اگر کد نویسی آن سنگین باشد، سرعت سایت شما هم خیلی کم خواهد بود و همین موضوع در نهایت یک لطمهای به سئو سایت خواهد زد. یکی از رایج ترین مشکلاتی که این روزها افراد در طراحی سایت به آن بر می خورند این است که آنها نمی توانند باکسی که برای نمایش محصولات مورد استفاده قرار می دهند را با گوشه هایی گرد در اختیار داشته باشند. همچنین تمامی محصولات آن ها متناسب با محتوا فارسی است و از زبان فارسی و فونت های آن پشتیبانی میکنند. نسخه هایی که در داخل کشور وجود دارد از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند. البته امکاناتی مثل ترجمه فارسی و امکانات بومی سازی شده فارسی در این نسخه وجود ندارد. خیلی از سایت های ایرانی وقتی قالب را فارسی سازی می کنند و برای فروش میذارن روی قالب یک لایسنس محدود کننده اضافه میکنن که این لایسنس اصلا ارتباطی به لایسنس نسخه سایت سازنده و فعال سازی قالب نداره.


برای دریافت بیشترین بازدهی، شما می توانید به اطلاعات هر کدام از قالب ها توجه کنید و سپس خرید خود را ثبت نمایید. افزونه های نصب شده با اطلاعات انگلیسی میباشد که پس از نصب یک سایت کامل مانند دمو فارسی خواهید داشت . این بدان معناست که شما به راحتی و با چند کلیک ساده دقیقا فروشگاهی مانند نمونه های زیر میسازید.این قالب ها از پیش ساخته شده اند.همچنین شما توسط پنل مدیریت پیشرفته این قالب تغییرات و بهینه سازی های گسترده ای را انجام میدهید. این قالب با افزونه های سئو مانند رنک مث و یواست سئو کاملا سازگار است. افزونه JetBlocks از زیرمجوعه افزونه های شرکت jet هست که دارای افزونه های بسیار زیادی در زمینه های مختلف برای صفحه ساز المنتور می باشد . امکان تغییر فونت با یک کلیک برای بخش های مختلف سایت. همچنین این نکته رو هم باید بدونید که هدر قالب وودمارت در مویایل کلاً جداگانه سفارش سازی می شود و بخش جدایی رو دارد ما داخل آموزش قالب وودمارت این بخش رو کامل توضیح دادیم و نحوه تغییر تنظیمات هدر قالب وودمارت رو در موبایل کامل توضیح دادیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.