قالب وودمارت در چند نسخه ارائه می شود؟

۴ بازديد

قالب وودمارت در چند نسخه ارائه می شود. قالب وودمارت پلاس، پرو، بیزنس، پرسونال کدام بهتر است؟

این قالب در چندین سایت در نسخه های مختلف در ایران منتشر می شود. تفاوت نسخه ها در چندین مورد است که در ادامه بررسی می کنیم.



بهترین قالب وودمارت کدام است؟

خرید قالب وودمارت فارسی

به نظرم پوسته وودمارت بهترین قالب فروشگاهی وردپرس هست. در ایران هم چندین سایت هستند که نسخه های فارسی قالب Woodmart را برای فروش دارند. من تقریبا تمام نسخه های موجود قالب وودمارت در ایران و همچنین سایت رسمی خارجی را تهیه کردم و باهاشون کار کردم.

کلیت قالب ها و نسخه های یک قالب که در سایت های مختلف میتونین تهیه کنین یکی هستن. ولی یک سری امکانات، تعداد دمو و فونت و بسته های اضافی همراه قالب، مدت زمان پشتیبانی و ضمانت و مواردی مثل این هستن که تفاوت نسخه ها را تعیین میکنن. بعضی نسخه ها هم البته یک سری محدودیت ها دارن.

در ادامه مهمترین ویژگی هایی را که برای خرید قالب وودمارت باید بررسی کنید و بنظرم مهمترین موارد هستند را توضیح میدم و سایت های مختلف را با هم مقایسه می کنم.

مواردی که میخوام بین نسخه ها مقایسه و بررسی کنم:

  • مقایسه لایسنس وودمارت و فعال سازی امکانات در نسخه ها
  • مقایسه تعداد دموهای فارسی وودمارت در نسخه ها
  • مقایسه تعداد فونت های فارسی در نسخه ها
  • مقایسه تعداد افزونه های همراه قالب
  • مقایسه هزینه نصب قالب در سایت ها
  • مقایسه مدت زمان پشتیبانی نسخه ها
  • مقایسه مدت زمان ضمانت سایت ها

مقایسه لایسنس قالب وودمارت و فعال سازی امکانات در نسخه ها

لایسنس قالب وودمارت

در نسخه رسمی سایت سازنده خارجی هر خرید برای استفاده در یک سایت است. مشخصا در این نسخه تمام امکانات قالب را در اختیار خواهید داشت. البته امکاناتی مثل ترجمه فارسی و امکانات بومی سازی شده فارسی در این نسخه وجود ندارد.

در نسخه های فارسی سازی شده سایت های ایرانی معمولا به فعال سازی امکانات توجهی نشده. پس در خرید قالب وودمارت از سایت های ایرانی این مورد را حتما بررسی کنین. امکاناتی مثل درون ریزی دموها به صورت آنلاین و مواردی مثل این ها نیازمند فعال سازی لایسنس قالب هستند.

در نسخه سایت وردپرس باران و نسخه سایت یونی وودمارت تمام امکانات قالب فعال سازی شدن.

اما یک نکته دیگه هم باید در نظر بگیرید. فعال سازی یک موضوع هست و گذاشتن لایسنس ایرانی روی قالب یک موضوع دیگه.

خیلی از سایت های ایرانی وقتی قالب را فارسی سازی می کنند و برای فروش میذارن روی قالب یک لایسنس محدود کننده اضافه میکنن که این لایسنس اصلا ارتباطی به لایسنس نسخه سایت سازنده و فعال سازی قالب نداره.

اینکه یک قالب در ایران با لایسنس به فروش میرسه مشخصا این لایسنس محدود کننده تعداد نصب برای شما هست.

سایت هایی مثل راستچین و ژاکت با لایسنس گذاری روی قالب ها این محدودیت را برای شما ایجاد می کنن. پس اگه میخواین از قالب خریداری شده روی تعداد چند سایت استفاده کنید این موضوع را در نظر بگیرید که لایسنس دار بودن قالب به معنی محدودیت تعداد نصب میشه و این لایسنس هیچ ارتباطی به فعال سازی امکانات قالب نداره. جالب اینجاست که حتی بعضی سایت ها نسخه خام قالب را بدون فعال سازی برای فروش میذارن و روش لایسنس هم میذارن!

اکثر سایت ها محدودیت نصب قالب روی یک سایت و دامنه را دارن. اما سایت یونی وودمارت نسخه فعال سازی شده قالب را بدون محدودیت لایسنس ارائه میده و این یک مزیت بزرگ هست. این نسخه را بدون محدودیت در تعداد نصب میتونید برای راه اندازی هر تعداد سایت جدید ازش استفاده کنین.

مقایسه تعداد دموهای قالب وودمارت در نسخه ها

دموهای قالب وودمارت

در نسخه رسمی سایت سازنده وودمارت 144 دمو انگلیسی موجود هست. وقتی قالب را از سایت خارجی تهیه کنید علاوه بر اینکه قالب و تنظیماتش فارسی نیست، تمام این دمو ها هم انگلیسی هستن و راستچین هم نیستن. پس برای استفاده از دموهای قالب وودمارت تا اینکه سایت را آماده کنید کار بیشتری داره و وقت بیشتری از شما میگیره.

بعضی سایت های ایرانی تعدادی از این دموها را فارسی کردن و مثلا سایت راستچین 24 تا دمو فارسی یا ژاکت 12 دمو، نسخه وردپرس باران 144 دمو داره یا در ابزار وردپرس هم 3 تا دمو موجود هست.

یکی از بهترین نسخه های ایرانی از نظر فارسی سازی دمو ها نسخه یونی وودمارت هست. این نسخه یونی وودمارت 288 تا دمو در موضوعات مختلف داره و شامل 144 دمو فارسی یعنی تمام دموهای اصلی قالب به صورت فارسی سازی شده هم میشه. پس برای راه اندازی سایت با دموها دیگه دغدغه فارسی سازی و راستچین کردن دموها را ندارید. هم تمام دموها به صورت بسته نصبی آسان و با چند کلیک قابل استفاده هستن.

مقایسه فونت های فارسی وودمارت در نسخه ها

تغییر فونت قالب وودمارت

نسخه رسمی سایت سازنده هیچ فونت فارسی نداره. پس در این مورد هم نسخه های سایت های ایرانی بهترن. اما همه سایت های خرید قالب وودمارت هم فونت فارسی ندارن یا تعداد فونت ها خیلی متنوع نیست! پس این مورد را هم برای خرید حتما بررسی کنین که چنتا فونت فارسی روی قالب نصب شده.

سایت وردپرس باران در تعداد فونت های فارسی حرف اول را میزنه. بیش از 100 فونت فارسی استاندارد وب روی نسخه وردپرس باران نصب شده و امکان تغییر فونت بخش های مختلف سایت با یک کلیک وجود داره.

در نسخه یونی وودمارت هم تعداد 100+ فونت فارسی مشابه نسخه قبلی اضافه شده و کار طراحی سایت را با فونت های زیبای فارسی ساده کرده.

نسخه سایت های دیگه هم که بررسی می کردم راستچین شامل 30 فونت هست ولی نسخه ژاکت فقط 4 فونت فارسی داره که یکم برای تنوع و سلیقه های مختلف محدودیت ایجاد کرده. سایت های دیگه هم در مورد فونت فارسی توضیحی ندادن و احتمالا یک فونت روی قالب گذاشتن.

مقایسه تعداد افزونه های همراه قالب در نسخه ها

افزونه های وودمارت

در سایت رسمی قالب Woodmart تعداد 7 افزونه همراه قالب موجود هست. اما برخی سایت ها علاوه بر این افزونه ها تعدادی افزونه بیشتر هم همراه قالب گذاشتن.

افزونه های رسمی:

  1. افزونه Woodmart Core
  2. افزونه المنتور رایگان
  3. افزونه ویژوال کامپوزر
  4. ووکامرس
  5. اسلایدر رولوشن
  6. میل چیمپ
  7. فرم تماس

تقریبا تمام سایت ها همین 7 افزونه را همراه قالب در بسته خریداری شده گذاشتن. ولی نسخه یونی وودمارت شامل 20 افزونه پرمیوم هم میشه.

20 افزونه هدیه نسخه اختصاصی یونی وودمارت:

  1. افزونه سئو یواست پرمیوم
  2. افزونه سرعت راکت پرمیوم
  3. افزونه امنیتی آیتمز سکوریتی پرمیوم
  4. افزونه بکاپ داپلیکیتور پرو
  5. افزونه صفحه ساز المنتور پرو
  6. افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر پرمیوم
  7. افزونه آلتیمیت ادان ویژوال کامپوزر
  8. افزونه اسلایدر رولوشن پرمیوم
  9. افزونه کیف پول مشتری
  10. افزونه حذف فیلدهای آدرس برای سایت های دانلودی
  11. افزونه آپدیت لینک های دانلودی برای مشتریان قبلی
  12. افزونه سفارشی سازی پیوندهای یکتا محصولات ووکامرس
  13. افزونه ویرایشگر پیشرفته
  14. افزونه المان های تولید محتوای پیشرفته
  15. افزونه ساخت باندل پکیج از محصولات
  16. افزونه تیکت پشتیبانی
  17. افزونه فرم تماس
  18. افزونه مدیریت لینک سازی داخلی
  19. افزونه مدیریت فایل در وردپرس
  20. افزونه خروجی گرفتن از اطلاعات سفارش های مشتریان

مقایسه هزینه نصب قالب در سایت ها

قیمت قالب وودمارت هزینه نصب

نصب قالب کار خیلی سختی نیست ولی اگه تازه کار هستین و برای اولین بار میخواین یه سایت وردپرسی راه اندازی کنین داشتن پشتیبانی نصب قالب هم مهم میشه.

تقریبا اکثر سایت هایی که قالب را برای فروش گذاشتن پشتیبانی هم دارن ولی نصب قالب شامل پشتیبانی قالب نیست! یعنی خیلی از سایت ها برای نصب و راه اندازی اولیه سایت از کاربرها هزینه اضافی میگیرن. مثلا هزینه نصب سایت راستچین و ژاکت حدود 100 هزار تومان هست. نصب و راه اندازی اولیه سایت با دمو فارسی در سایت های وردپرس باران و یونی وومارت رایگان هست.

مقایسه مدت زمان پشتیبانی نسخه های وودمارت

پشتیبانی قالب وودمارت در ایران

با خرید قالب وودمارت از سایت خارجی یک سال پشتیبانی از توسعه دهنده رسمی قالب دریافت می کنین. برای تمدید پشتیبانی هم حدود نصف هزینه قالب را باید پرداخت کنید و یکسال دیگه هم پشتیبانی بگیرین.

در سایت های ایرانی معتبر هم وقتی قالب را خرید کنین تیم فنی سایت فروشنده معمولا پشتیبانی قالب را بر عهده میگیرن. مدت زمان این پشتیبانی در سایت های مختلف متفاوت هست و هزینه تمدید هم فرق داره. بعضی سایت ها هم پشتیبانی بدون محدودیت زمانی هست.

نسخه سایت های وردپرس باران و یونی وودمارت رایگان و همیشگی هستن. در سایت های ژاکت و راستچین پشتیبانی یکساله هست و بعد از مدت پشتیبانی دسترسی به بخش پشتیبانی سایت بسته میشه.

پارامترهای بعدی را که در جدول بالا فهرست کردم هم در فرصت بعدی بررسی و مقایسه می کنم. پس این راهنما بزودی آپدیت میشه.

مقایسه ضمانت خرید قالب وودمارت در سایت ها

ضمانت خرید قالب وودمارت

یه ویژگی مهمی که در خرید قالب وودمارت به شما اطمینان میده و ریسک خرید را پایین میاره ضمانت بازگشت سفارش هست. بعضی از سایت های ایرانی هم برای اینکه این اطمینان را به خریدارانشون بدن روی قالب یک مدت ضمانتی هم ارائه میدن.

مدت زمان ضمانت سایت یونی وودمارت و وردپرس باران 30 روز و راستچین و ابزار وردپرس 7 روز هست. سایت های دیگه در مورد ضمانت توضیحی ندادن و احتمالا خریدشون شامل ضمانت بازگشت نمیشه.

برای اطلاعات کامل در مورد نسخه های قالب وودمارت پلاس بیزنس پرو پرسونال به سایت یونی وودمارت مراجعه کنید. این مقاله از سایت ویرگول بازنویسی شده است.

فهرست منابع:

https://virgool.io/@mojtabati/woodmart-theme-nrj91p3lfnpg

https://uniwoodmart.ir/woodmart/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.